Terkini

Tunetalk Duit Raya RM1,000 Setiap Minggu Melalui Pertandingan BAPAK A’HH!

Pertandingan duit raya sebanyak RM 1,000 untuk dimenangi oleh pengguna simkad tunetalk bermula dari 5 Jun 17 hingga 30 Julai 17 , inilah masanya untuk korang sertai kerana syaratnya super sangat mudah lagi senang.


Apa yang anda kena lakukan adalah menjadi sebahagian dari pengguna simkad tunetalk , tone excel atau tone plus. Seterusnya anda hanya perlukan melakukan topup dan pembelian data internet sahaja tau . Tak perlu isi borang bagailah , apa yang penting anda mempunyai kredit yang mencukupi untuk melakukan sebarang pembelian data internet.


Setiap minggu pihak tunetalk akan melakukan pengumuman di fan pages facebook mereka , nak tahu berapa pemenang setiap minggu ? tu haaa 4 orang sekali gus wey ~


Gambar diatas adalah cara-cara untuk melayakkan anda menyertai pertandingan duit raya RM 1,000 dari tunetalk. Jangan lepaskan peluang kerana masih ada banyak masa lagi ni iaitu sehingga 30 Julai 17 . Siapa sangka anda adalah sebahagian pemenang dari 32 orang yang bertuah.



Sentiasa ikuti tarikh dibawah supaya tidak terlepas pandang, andai kata nama anda terpilih sebagai pemenang boleh belanja penulis makan kepci nanti hehe~.


June 17 :

5th - 11th

12th - 18th

19th- 25th

26th - 2nd July


July 17 :

3rd  - 9th

10th - 16th

17th - 23rd

24th - 30th


Tahukah anda dalam banyak-banyak telco di Malaysia , tunetalk adalah salah satu telco yang kerap buat pelbagai pertandingan yang menguntungkan pengguna, jadi kalau anda adalah sejenis yang suka menyertai pertandingan ini adalah salah satu tempat untuk cuba dengan hanya jadi sebahagian dari pengguna tune talk internet .


Dibawah ini anda boleh lihat kadar harga tune talk internet.

http://www.tunetalk.com/my/en/coolplan/data/datatata-plan


Dibawah ini anda boleh lihat kadar harga tune talk call.

http://www.tunetalk.com/my/en/coolplan/talk/talk-local-lah


Dibawah ini anda boleh lihat pelbagai promosi dari tunetalk.

http://www.tunetalk.com/my/en


Lazada code 12% off from Tunetalk ! T&C

Code : LAZRYTUNE12

Share this:

 
DMCA.com Protection Status

HakCipta © 2010- Sekejung.com | Dimiliki Oleh Sekejung Network(003413624-V)