Terkini

KL 2017 Sukan Sea Tiket Sudah Mula Dijual


Tiket Sukan Sea 2017 Kuala Lumpur Sudah Dijual


Sebanyak 19 acara memerlukan tiket termasuk upacara pembukaan dan penutup yang akan diadakan di Stadium Nasional Bukit Jalil. Antara acara sukan yang memerlukan tiket ialah akuatik (terjun, renang, renang berirama dan polo air), badminton, gimnastik, karate, taekwondo, pencak silat, futsal, bola jaring, ragbi, berbasikal (trek), bola keranjang, sepak takraw, biliard dan snuker, muay dan bola sepak.



Dalam pada itu, sebanyak 32 acara lain dapat ditonton secara percuma seperti akuatik (renang terbuka), memanah, olahraga, tenpin boling, tinju, kriket, berbasikal (BMX dan lebuh raya), ekuestrian, lawan pedang, golf, hoki, hoki ais, luncur ais, judo, boling padang, petanque dan layar.


Kuala Lumpur 2017 Sea Games

Harga tiket pula adalah agak berpatutan dan penyokong serta peminat acara sukan itu pastinya bersedia untuk membeli manakala untuk pusingan awal harga RM10, pada pertengahan acara pula harga RM15 dan final RM20.


Kata khairy (MASOC) , bagi memastikan tidak berlaku penjualan tiket haram atau ulat tiket, setiap individu dihadkan pembelian kepada empat tiket sahaja. Bagi jumlah acara-acara yang berkaitan adalah sebanyak 38.


Pembelian tiket boleh rujuk link dibawah:-
https://www.kualalumpur2017.com.my/tickets.cshtml


38 jenis sukan sea kuala lumpur

Tidak cukup itu , sukan sea kuala lumpur juga menjemput sukarelawan untuk mengambil bahagian dan tugasan yang akan diberikan.




Volunteers FAQ sukan sea :-

https://www.kualalumpur2017.com.my/getinvolved-volunteerfaq.cshtml 


 

Share this:

 
DMCA.com Protection Status

HakCipta © 2010- Sekejung.com | Dimiliki Oleh Sekejung Network(003413624-V)