Terkini

Baby Fair Sedang Melanda Di Lazada(MY) Dengan Pelbagai Harga Promosi

Diskaun setinggi 80% untuk para ibu/bapa diluar sana, juga boleh dikatakan harga jauh berbeza dari kedai runcit berdekatan anda.



Kerana barangan yang diperkenalkan datang terus dari syarikat pengeluar, bukan lagi seller biasa-biasa yang selalu terdapat di lazada.


Hujung bulan ni ramai ibu/bapa sedang merancang pergi ke pasaraya untuk mencari lampin bayi pakai buang.


Ya, baby fair di lazada(MY) juga mempunyai lampin bayi, menarik lagi ia turut menawarkan penghantaran percuma terus ke depan pintu anda.


Risau akan harga? walaupun kita tahu jenama Mamypoko No.1 di jepun dan mempunyai kualiti yang agak baik setakat ini maka harganya sudah pasti setaraf dengan kualitinya.



Kapas didalam yang agak lembut turut membuatkan bayi anda bergerak dengan selesa, tapi bukanlah tahap boleh diguna pakai selama 24jam tanpa ganti.


Kelebihan di Lazada(MY) pelangan dapat membeli secara kuantiti atau pakej dan pada masa sama ia akan membuatkan para ibu/bapa lebih kearah penjimatan.


Lampin MamyPoko sedang beri tawaran diskaun sebanyak 5% pula tu belum kira harga runtuh lagi, jadi tunggu apa lagi kasi rebutlah dalam sedang musim gaji ni.


Keselesaan anak adalah keutamaan, supaya ia tidak meninggalkan kesan kepada anak-anak dimasa akan datang.


Klik sini untuk terus ke laman pembelian.

Jika anda masih tercari-cari produk yang saya nyatakan, maka dengan menekan gambar diatas ia terus akan terus akan membawa anda ke produk yang dicari iaitu lampin bayi MamyPoko murah giler wei.


Walaupun kita tahu di pasaran mempunyai pampers pakai buang yang jauh lebih murah tidak diperkenalkan di media masa, tetapi kita harus juga memikirkan kualiti dan ketahanan lampin supaya boleh digunakan dalam waktu jam yang lama.


Share this:

 
DMCA.com Protection Status

HakCipta © 2010- Sekejung.com | Dimiliki Oleh Sekejung Network(003413624-V)