Terkini

Rebut Ganjaran Berganda Bpoints Di Caltex Yang Terpilih

Kempen ini dikeluarkan oleh Chevron Malaysia dan terbuka kepada semua pemegang Caltex card dan Bcard.



Cara mendapatkan mata ganjaran 3x ganda setiap liter di station Caltex yang terpilih adalah pelangan harus mempunyai Caltex Card atau bcard mana yang belum ada silakan daftar di mana-mana petrol pump caltex berdekatan.


Kempen promosi ini hanya sah pada station Caltex terpilih di perak sahaja dengan bermula pada tarih 1 oktober sehingga 31 disember 2018. Masa yang ditetapkan adalah dari jam 2pm sehingga 5pm.



Anda harus mengisi petrol sambil memberi caltex card pada masa dan lokasi yang ditetapkan.


Pelangan caltex yang luar kawasan pula sila bertabah dan tunggu kempen seterusnya. kawasan caltex yang terpilih adalah seperti gambar dibawah mana yang dekat tu bolehlah singgah sambil mengumpul mata ganjaran berganda dan bila dah banyak boleh menebus mata ganjaran di lokasi yang terpilih.



Pengalaman kami bersama kempen Caltex pernah memenangi mata ganjaran sebanyak 3000 Bpoints ketika itu adalah musim perayaan dimana setiap pembelian petrol harus mengambil gambar resit dan hantar kepada pihak penganjur melalui borang atas talian. Bila tempoh kempen itu tamat kami dapati ada SMS dari penganjur dimana kami telah layak menerima Bpoints.


Tanpa berlengah lagi kami pun carilah tempat yang boleh tebus dan pilihan kami adalah kedai minuman TeaLive, nilai Bpoints ketika itu adalah (100pts - RM1) maka keseluruhan yang kami ada (3000pts - RM30) kira puas jugalah beli minuman.


Share this:

 
DMCA.com Protection Status

HakCipta © 2010- Sekejung.com | Dimiliki Oleh Sekejung Network(003413624-V)