Terkini

Mengapa Syarikat Besar Jual Maklumat Anda Kepada Pihak Ketiga Seperti Syarikat Insurance


Mereka tahu nama anda, nombor telefon anda, dimana anda tinggal, pembelian kegemaran anda dan pelbagai lagi tentang anda untuk kepentingan syarikat-syarikat besar. Pengusaha Acxiom berkata, boleh digambarkan seperti "syarikat besar yang anda tidak pernah mendengar, tetapi mereka mampu mendengar banyak hal tentang anda".

Acxiom adalah salah satu daripada syarikat data broker terbesar di dunia. Ia adalah salah satu daripada beratus-ratus syarikat-syarikat yang mengintip kehidupan peribadi anda sambil mengumpul maklumat yang dihasilkan dari semua yang anda lakukan dalam talian, dan banyak dari apa yang anda lakukan dalam dunia sebenar.

A Sweet Gift Perfect For Anyone Who’d Love To Have Stunning Youthful Skin

Syarikat itu mencatatkan $ 1.1 bilion dalam jualan tahun lepas yang menawarkan "perkhidmatan analisis maklumat" pada 144 juta isi rumah.

Ketua Pegawai Eksekutif Acxiom Scott Howe bersetuju untuk bercakap dengan wartawan dalam satu wawancara televisyen pertama sejak memegang jawatan tertinggi di syarikat itu setahun yang lalu. bekas eksekutif Microsoft juga ingin mengetahui apa yang syarikat-syarikat seperti Acxiom lakukan dan bagaimana mereka mengumpul maklumat pengguna ketika sesi wawancara.

Syarikat-syarikat seperti Acxiom hanya fokus mendapatkan maklumat tentang apa yang anda mungkin berminat dan siapa anda. Supaya syarikat mereka boleh menyampaikan pengiklanan yang lebih relevan kepada anda juga memberi tawaran dan produk juga mungkin berbentuk perkhidmatan kepada keperluan anda.

Share this:

 
DMCA.com Protection Status

HakCipta © 2010- Sekejung.com | Dimiliki Oleh Sekejung Network(003413624-V)