Terkini

Redeem VIP JOOX Selama 30 Hari Dari Umobile

Kenapa kali ini aku letak gambar telinga? haaa sebab nak beritahu tawaran umobile makin hari makin gila sampai tak terlayan pengguna dibuatnya.


Sebelum ni aku sering langan pakej UMI30 (30hari), itu pun jenuh aku nak layan atau habiskan data sebab media sosial semua sudah dikira unlimited ketika itu.


Tapi bila hadirnya pelan UMI36 dan UMI26 ini aku rasa ia makin gila kerana whatsapp dan wechat sudah di kategori sebagai unlimited pula tu umobile turut ada unlimited music onz.



Kau nak layan apps radio atau muzik seperti spotify atau joox memang tiada masalah, layanlah apps muzik tu sampai telingga kau bengkak.


Terkini untuk pakej data UMI26 dan UMI36 pengguna boleh redeem vip untuk apps joox, wow maknanya korang tak perlulah dengar iklan di joox atau langan spotify sehingga pelan ini tamat.


Nak redeem vip untuk joox tu sebenarnya kena melalui sms, sebab bila kau beli je data UMI26 atau UMI36 umobile akan hantar sms JOOX dimana dia suruh korang balas sms tersebut untuk dapatkan vip kod untuk.


Seterusnya dia akan balas sms korang bersama redeem code, apa yang korang kena lakukan sila salin kod dari sms tu lalu masukkan di apps joox bahagian redeem vip.


Tapi pengalaman aku semasa pertama kali langan UMI26 boleh pula tak baca habis sms dari umobile berkaitan JOOX dan tanpa membuang masa terus sahaja aku deleted.


Selang beberapa hari kemudian aku teringat dimana umobile ada bagi vip untuk joox, jadi aku pun cubalah install di playstore dan cuba mainkan dan pelik kenapa masih ada iklan.



Jadi apa yang aku buat hubungi khidmat pelangan umobile dan bertanya cara mana nak dapatkan redeem code untuk joox vip ini? dia pun balas ada tak encik dapat arahan dari sms.


Aku pun jawab 'sms tu tak sempat baca saya dah deleted', jadi mereka pun minta la maklumat kau untuk kenal pasti owner nombor.


Walaupun no. yang aku pakai ini bukan didaftarkan atas nama aku khidmat pelangan dia tetap bantu aku dengan memberikan cara-cara untuk mendapatkan semula redeem code melalui sms.


Kepada pengguna umobile yang langan UMI26 atau UMI36 terlepas pandang akan sms untuk redeem code tersebut, korang boleh mohon melalui sms dengan menghantar 'JOOX' ke '28122' (caj sms akan dikenakan).


Web Player

http://www.joox.com/my/en


Android

https://play.google.com/store/apps/joox


IOS

https://itunes.apple.com/my/app/joox-music

ZALORA

Share this:

 
DMCA.com Protection Status

HakCipta © 2010- Sekejung.com | Dimiliki Oleh Sekejung Network(003413624-V)