Terkini

Pau Nur Iman Lembut Lagi Sedap Keluaran Bumiputera


Makanan pau buatan 100% bumiputera (muslim) yang dikilangkan oleh syarikat "Nur Iman Frozen Food and Supply". Oleh kerana di pasaraya malaysia mempunyai pelbagai jenama pau yang menggunakan nama bumiputra tetapi dikilangkan oleh syarikat (non-muslim) . Jadi , ia adalah tanggungjawab bagi pembeli (muslimsiasat dahulu sebelum membeli akan sesuatu produk .

Kini , pau buatan syarikat (muslimbumiputera turut bersaing menghasilkan produk-produk bersih lagi berkualiti juga ditanggung halalNur Iman Frozen Food telah ditubuhkan pada tahun 2010 kata pengurusnya ABDUL ARIFF ASAARI .



Nur Iman Frozen Food juga menawarkan peluang perniagaan kepada usahawan² untuk jadi pengedar atau pun berniaga. Produk pau nur iman juga mampu bertahan selama 3 bulan (beku) dan 3 hari (masak). Setiap kerosakkan produk pau nur iman adalah tanggungjawab pengedar dan tidak boleh dikembalikan kepada pengeluar. Buat masa ini pau nur iman hanya mengeluarkan pau berperisa kaya , kelapa , coklat , kacang , daging , ayam dan terbaru ialah roti gebu.

.

Seperti dinyatakan diatas pau nur iman juga menawarkan peluang perniagaan kepada usahawan yang ingin menceburi pasaran jualan pau . Jangan risau, pau nur iman akan menyediakan kemudahan seperti pemanas pau dan anda hanya perlu menyediakan lokasi-lokasi startergi untuk melakukan pemasaran. Cara mana ? haa anda boleh terus hubungi pejabat pau nur iman untuk berurusan atau boleh datang terus ke alamat yang penulis sediakan dibawah nanti.

Untuk pengetahuan anda sebagai pelangan yang dihormati , pau nur iman juga telah mengemaskini sijil halal mereka bagi memudahkan urusan anda jual beli. Akan kerana anda salah seorang yang mengambil berat tentang pengesahan halal akan sesuatu produk di Malaysia, jadi pensijilan halal haruslah diutamakan oleh pihak pengeluar.


Klik untuk lebih jelas

Jangan lepaskan peluang untuk merasa mahupun jadi pengedar pau nur iman , anda juga di alu-alu kan untuk menghadirkan diri ke kilang untuk melihat cara penyedian produk pau dan terus boleh berurusan dengan pegurus untuk meneruskan niat anda untuk menjalankan perniagaan pau nur iman . Jangan tunggu lagi cepat² hubungi atau hadir ke kilang mereka yang terletak di selayang .





Share this:

 
DMCA.com Protection Status

HakCipta © 2010- Sekejung.com | Dimiliki Oleh Sekejung Network(003413624-V)