Terkini

Onexox Simkad Prepaid Jimat Dan Menawarkan Peluang Perniagaan Kepada Pengguna


Xox mobile/Xox berhad ialah sebuah MVNO yang menyediakan perkhidmatan mudah alih kepada pelan 'xox prepaid plus' (starterpack hitam) & 'onexox' (starterpack hijau). Mobile Virtual Network Operator @ 'pengendali rangkaian mudah alih maya' ialah yang menyediakan perkhidmatan telekomunikasi tanpa pencawang sendiri. Kedua-duanya membawa plan yang berbeza dari segi kadar panggilan dan kadar internet, ciri-ciri perkhidmatan dan juga strategi pemasaran.

Dipetik dari - bisnesprepaidonexox

Syarikat Onexox ditubuhkan pada tahun 2014 dan menawarkan peluang perniagaan kepada pengguna dengan modal simkad serendah.

- RM10 ( User )
- RM90 (Sub dealer + 5/10 keping simkad )
- RM278 (Dealer + 10 keping simkad)

Ada syarat bagi "Sub dealer" yang ingin jadi "Dealer" tanpa perlu mengeluarkan modal sebanyak RM278 adalah "Sub dealer" harus melakukan 20 pendaftaran pengguna baru. Bukan itu sahaja malah Onexox mempunyai plan pemasaran yang unik bagi pengguna biasa yang bermodalkan RM10 (User).

RM10 (User)


Gambar rajah diatas adalah menunjukkan Onexox memberi %6 komisen kepada pengguna biasa yang bermodalkan RM10 (User) mengikut terma & syarat.

Ganjaran dalam bentuk (Topup) akan dikreditkan dalam phone anda jika nilai terkumpul (Kurang RM50) dan Pemberian tunai terus ke akaun bank pilihan anda jika nilai terkumpul (Melebihi RM50).

Menarik ? Jom baca lagi dibawah. . . . .

RM90 (Sub dealer)

Gambar rajah diatas adalah menunjukkan Onexox memberi %10 komisen kepada "Sub dealer" yang bermodalkan RM90 (Sub dealer) mengikut terma & syarat.

Ganjaran dalam bentuk (Topup) akan dikreditkan dalam phone anda jika nilai terkumpul (Kurang RM50) dan Pemberian tunai terus ke akaun bank pilihan anda jika nilai terkumpul (Melebihi RM50).

Bagi yang berpangkat Dealer.

Anda boleh melantik "Sub dealer" baru dalam rangkaian anda insentif komisen setinggi 15% dan mempunyai 4 level pemasaran :

- Tier 1 > 10%
- Tier 2 > 2%
- Tier 3 > 2%
- Tier 4 > 1%

Setiap transaksi  komisen ke akaun bank akan dikenakan caj sebanyak RM3 . 

Onexox juga menyediakan kekal nombor lama (MNP) dan menyediakan nombor baharu untuk pengguna pilih. Bagi pilihan nombor baharu pula jika ingin ditukarkan ke nombor lama akan di caj RM100 .

Onexox
☑ caj 5 sen bagi panggilan di bawah 10 saat ke semua talian
☑ 10 nombor Friend and Family (kadar murah) ke semua talian
☑ caj serendah 7 sen (1 blok = 30 saat)
☑ 1800 SMS percuma ke nombor ONEXOX
☑ Internet laju 1-6Mbps, tiada Pay Per Use
☑ 1.5GB RM29.99 / 500 MB RM18
☑ Tiada SMS yang mencuri kredit
☑ Tempoh sah kredit sehingga 2 tahun 4 bulan
☑ Nikmati komisen 6% jika perkenalkan kepada orang lain
☑ Boleh kekalkan nombor lama
☑ GST dikembalikan

Senarai diatas adalah promosi terkini bagi tahun 2017, sebarang perubahan adalah tertaluk terma & syarat dari Onexox.


Dalam akaun pengguna Onexox juga mempunyai 2 tabungan iaitu "Da & MA", apa maksud dan kegunaan tabungan yang disediakan ini anda boleh rujuk disini dan untuk sebarang pertanyaan dan soalan lazim boleh terus ke laman rasmi Onexox atas sebab penulis belum faham akan sistem "Da MA" yang dibawa dari syarikat Salamfone sebelum ini.





Share this:

 
DMCA.com Protection Status

HakCipta © 2010- Sekejung.com | Dimiliki Oleh Sekejung Network(003413624-V)