Terkini

Dapatkan Kod Baucar iflix Percuma Di Pasaraya Giant

Kepada peminat drama atau filem, kini anda sudah tidak perlu untuk memuat turun ke dalam hard disk kerana dengan adanya IFLIX semua drama dan cerita akan menjadi milik anda.


Aku boleh dikatakan gemar jugalah menonton drama dan filem omputih, tapi nak ke panggung wayang tu memanglah tiada masa jadi dengan adanya sumber untuk menonton secara premium seperti IFLIX dan Netflix panggung wayang bukanlah jadi masalah lagi bagi aku sebab kini dirumah pun boleh jadi panggung wayang tanpa had asalkan tak kena halau dengan bini sudah mencukupi.



Tapi kepada yang kurang sumber seperti internet atau nak berdating boleh sahaja layan di panggung wayang cuma nak bagitau drama di IFLIX dan Netflix kebanyakan tidak disiarkan di Malaysia kalau ada pun kena layan iklan dahulu iaitu melalui channel astro.


Servis dari IFLIX dan Netflix hampir serupa tapi kandungan tidak sebagus NETFLIX kerana atas penilaian aku episod di Iflix sangat lambat sebab diluar negara season sesuatu drama sudah habis di siarkan manakala di Iflix masih kena menunggu setiap minggu untuk satu episod.


Harga pula sudah pasti Netflix lebih mahal dari Iflix, jadi untuk mendapatkan kod baucar percuma dari pasaraya giant caranya anda haruslah melakukan pembelian berharga RM60++ keatas dalam satu resit.



Setelah itu jangan pula korang pergi campak semua resit pembelian itu di tong sampah berdekatan, kerana untuk pengetahuan korang kod baucar tersebut akan tertulis di salah satu resit pembelian tersebut.


Kod baucar tersebut juga terhad kepada 50,000 pelangan pertama yang mendaftar sahaja, jadi siapa yang cepat rezeki dialah. Bagi yang belum ada akaun iflix anda boleh mendaftar di www.iflix.com.


Pastikan menggunakan maklumat yang benar lagi tepat semasa mendaftar supaya senang pihak iflix nak beri tawaran hebat kepada anda ketika menyambut hari kelahiran dan perayaan.


www.giantmalls.com.my

Share this:

 
DMCA.com Protection Status

HakCipta © 2010- Sekejung.com | Dimiliki Oleh Sekejung Network(003413624-V)