Terkini

Mini Wireless Keyboard Rii I8 2.4Ghz Remote Untuk Android Tv Box

Siapa yang tidak kenal apakah kegunaan peralatan ini, anda boleh sahaja menggunakan keyword diatas dan buat sedikit pencarian di internet.



Pada yang masih mencari remote untuk android Tv box atau smart Tv ini adalah salah satu peralatan yang harus anda perolehi atau wajib mencuba.


Sebab apa ia dikatakan peralatan yang penting untuk perangkat box anda adalah kerana ia mempunyai kelebihan semua dalam satu iaitu mini keyboard, papan sesentuh(touch pad mouse)dan paling penting ia mempunyai bateri rechargeable.


Ada juga wajah serupa tapi sayang sekali bateri dia tidak rechargeable seperti model ini, jadi model keluaran seperti itu kita kena menggunakan bateri saiz AAA.


Dengan adanya keluaran jenis rechargeable, kenapa kita perlu perolehi yang guna saiz bateri AAA sedangkan harga mereka lebih kurang sama.


Peralatan in sudah lama di pasaran china tapi oleh kerana ketika itu masih belum ada keperluan maka aku abaikan dahulu.


Kini ia sudah menjadi keperluan semenjak duk rajin layan kotak android di Tv maka senanglah aku nak buat pencarian di internet dan apps.


Bukan apa, kau nak menggunakan keypad android dalam screen tv tu memang tidak akan boleh melainkan screen tv kau menyokong sesentuh atau kau sambungkan wayar papan kekunci(keyboard) di kotak android tu.


Sebelum ni aku menggunakan wireless mouse untuk menggerakkan cursor di kotak android cuma lama kelamaan aku rasa ia agak menyusahkan dan memakan masa untuk klik satu persatu huruf.


Dengan mini wirelss keyboard Rii I8 ni, aku rasa ia memang memenuhi keperluan ketika menggunakan kotak android di Tv. Kerana ia sudah mempunyai semua ciri-ciri yang aku perlukan dan paling penting harganya mampu milik rechargeable.


Seperti biasa peralatan-peralan sebegini aku akan perolehi dari china dengan bantuan LAZADA .


ZALORA

Share this:

 
DMCA.com Protection Status

HakCipta © 2010- Sekejung.com | Dimiliki Oleh Sekejung Network(003413624-V)