Terkini

Adakah Isu 'LGBT' Salah Satu Konspirasi Dunia?

Apakah isu LGBT ini suatu gurauan pada masa sekarang atau ia sekadar iklan yang hampir berlegar di setiap fikiran pentaksub politik?



Pada asasnya isu ini jika dilihat secara serius memang mampu menggegarkan dunia atau mungkin mampu mengubah kehidupan generasi akan datang jika kalangan ahli politik dan NGO tidak membanteras.


Isu yang kerap dimainkan di media oleh penyokong LGBT adalah berkaitan 'Hak mereka'. Setelah diselidik secara worldwide pada aku isu ini tidak sepatutnya menjadi perbualan utama oleh penduduk bumi.



Kerana sebenarnya masih banyak perkara yang kita perlu ambil tahu selain dari isu ini sebagai contoh isu kemanusian dan ekonomi dunia.


Hanya dengan gangguan ekonomi sahaja ia sudah mencukupi untuk mengubah kehidupan harian sesebuah negara dan penduduk bumi yang masih bergantung sepenuhnya pada wang kertas.


Apa Kaitan Ekonomi Dengan Isu LGBT Yang Hangat Diperkatakan?

Pernahkah anda terfikir, kenapa isu hak LGBT ini sedang sibuk diperkatakan sebelum ini hampir diseluruh dunia dan terbaru ada individu sudah berani membawa hal ini memasuki Malaysia.


Bukankah lebih baik orang-orang ini fokus terhadap masalah hutang negara yang kononnya negara hampir terjual.


Seterusnya netizen juga menjadi pak turut minah turut untuk memutarkan isu kehidupan songsang di papan facebook dengan harapan pakcik/makcik kabinet buat sesuatu.


Malangnya ahli² politik yang dipilih rakyat tidak lain hanya menjaga poket sendiri dan tidak henti² membahas tentang kesilapan kerajaan lama mengurus takbir negara sehingga agong pun sudi dipotong elaun.


Bukankah rakyat sudah memilih dengan harapan individu yang dipilih itu boleh membaik pulih apa yang telah rosak.


Bagi aku setakat masalah LGBT tak perlulah kita hiraukan kerana ia mungkin konspirasi organisasi tertentu untuk mengalih perhatian terhadap isu yang lebih penting dan eloknya biarlah jabatan agama islam dan ahli politik yang menguruskan.


Selama ini pun pada aku golongan ini sudah cukup bebas bergerak di bumi terutama Malaysia.


Bandar Kuala Lumpur, di lorong² chow kit dan sebagainya tidakkah kita boleh anggap mereka masih bebas melakukan aktiviti terlarang?


Kesimpulannya ada tak korang keluar mengganggu operasi mereka di lokasi tersebut? Jawapannya memang tiada salah satu sebab kononnya lokasi-lokasi tersebut ada kepalanya masing².


Jadi korang rasa kalau kerajaan sebelum ini hantar 1 lori 2 lori dbkl setiap hari untuk kutip sampah agak² bersih tak?


Sudah pasti ia akan bersih macam padang dataran merdeka Kuala Lumpur. Baru² ini aku juga terlihat satu video pembulian kepada golongan LGBT Rusia melalui YouTube memang thrill sebab kena pijak secara berjemaah.


Agaknya perlukah Rakyat malaysia jadi keras seperti rakyat Rusia yang mungkin kita lihat dari video dimana mereka menggunakan kekerasan terhadap golongan LGBT.


Apa pun kita tunggu dan lihat apa kata jemaah menteri serta jabatan agama islam terhadap permasalahan ini.


Share this:

 
DMCA.com Protection Status

HakCipta © 2010- Sekejung.com | Dimiliki Oleh Sekejung Network(003413624-V)