Terkini

Topup Mengunakan App Boost Dapat Pulangan Tunai?

App Boost dibangunkan oleh syarikat Axiata Digital Ecode Sdn Bhd menerajui perkhidmatan E-Wallet(Dompet Digital) mula menawarkan perkhidmatan sekitar tahun 2017 dimana ketika itu konsep digital wallet sedang mula membiak di malaysia untuk keselematan pengguna.



Dalam sibuk Boost mengembangkan rangkaian, mereka turut menyediakan pelbagai bentuk benefit kepada pengguna terutama menyediakan tambah nilai topup, voucher, diskaun dan paling menarik diantara itu pengguna bakal menerima pulangan tunai.


Pulangan tunai turut disediakan pada pilihan tambah nilai telefon bimbit dimana selepas melakukan topup melalui App Boost pengguna akan disuruh mengoncang(skake) app boost untuk menerima pulangan tunai sekitar 50sen dan RM1 berdasarkan pengalaman ketika menambah nilai RM10.


Sebelum e-wallet diperkenalkan kita perlu pergi ke mesin ATM untuk mengeluarkan sejumlah wang semata-mata untuk membeli kad tambah nilai dan tidak lama kemudian demi keselamatan pelangan pihak bank pun menyediakan tambah nilai di mesin ATM dan portal atas talian cuma sehingga sekarang pihak bank tidak menyediakan sebarang pulangan tunai untuk setiap pembelian kad tambah nilai telefon.


Tanpa disedari zaman pun mula berlalu dengan pantas sehingga hampir semua pengguna mempunyai telefon pintar dimana boleh memuat naik pelbagai App yang sudi menawarkan pelbagai keuntungan kepada pelangan salah satunya App Boost. Kemudahan yang disediakan oleh Boost pelangan boleh menambah nilai dompet digital menerusi pautan online banking.


Boost juga sudah mula memperkenalkan sistem pembayaran mereka kepada syarikat korporat dan peniaga kecil ia turut telah telah tersebar di kawasan universiti untuk kemudahan pelajar katanya lagi ramai pengguna telefon pintar pada hari ini tidak mungkin akan lupa peranti sebelum meninggalkan kediaman.


Juga berharap Boost dapat kekal berikan kemudahan kepada pengguna dan menyediakan pelbagai benefit ketika membeli belah atas talian mahupun di setiap gedung pasaraya dimasa akan datang dan pada ketika ini aku dapati App Razer Pay masih sunyi sepi tanpa apa-apa khabar berita.


Referral code boost - muh39sd

Share this:

 
DMCA.com Protection Status

HakCipta © 2010- Sekejung.com | Dimiliki Oleh Sekejung Network(003413624-V)