Terkini

Tonton Viu Premium Dengan Tawaran Diskaun 20% : Google Pay

Kepada penggemar filem Korea dan Viu Original kini anda berpeluang menikmati potongan diskaun sebanyak 20% setiap bulan mengikut terma dan syarat yang ditetapkan.



Pasti ada yang komen benda percuma ada buat apa nak berbayar? Yeah! ramai kaki filem/drama lebih gemar memilih untuk menonton variasi percuma berbanding yang berbayar namun tahukah anda setiap aksi ngeri yang dilakonkan oleh pelakon hebat dalam dan luar negara demi hiburan anda bukanlah semudah apa yang anda saksikan.


Mereka sebagai pelakon harus mengulangi babak lebih dari 20 kali dalam masa sehari untuk mencapai tahap kualiti yang baik dan sempurna begitu juga kamera man yang sentiasa memainkan peranan penting demi mendapatkan posisi gambaran yang cantik.



Tahukah anda apa perbezaan sumber percuma dan berbayar?


Percuma semestinya penuh dengan gambaran iklan baik dari sumber cetak rompak mahupun dari kaca TV berbanding dengan variasi berbayar anda dapat menikmati secara tenang dan bersih kerana tidak lagi perlu untuk menunggu iklan.



Sumber percuma juga adakala memiliki kandungan virus yang ramai tidak ketahui kerana asalkan dapat nonton filem/drama terbaru tanpa had. Dalam posting ini kami tidak mahu menceritakan perkara ini lebih mendalam tapi lebih kepada memberitahu anda bahawa penstriman Viu memberi potongan 20% menjadi harga bulanan sekitar RM 8 sahaja.


Syaratnya adalah pelangan harus subscribe menggunakan kad kredit/debit melalui aplikasiGoogle Pay secara bulanan atau pembelian secara manual. Kepada pelangan yang gagal atau mendapat error message declined silakan hubungi nombor hotline dibelakang kad bank dan beritahu kepada meraka untuk aktifkan atas urusan apakah contoh nak melangan Viu melalui Google Pay.


Pelangan yang menggunakan variasi iOS sila lakukan ujicuba kerana buat masa ini kami belum terfikir untuk memakai iOS berbanding Android. Kami turut diberitahu bahawa ada kaki program yang cuba inject apk Viu namun walau apa pun pilihan anda silkan berhati-hati dengan data peribadi dalam peranti anda sebelum menggunakan apk third party.


https://www.viu.com/


Share this:

 
DMCA.com Protection Status

HakCipta © 2010- Sekejung.com | Dimiliki Oleh Sekejung Network(003413624-V)