Terkini

Cara Periksa Nilai Semasa Web Domain

Pernahkah anda terfikir berapakah nilai harga semasa nama domain Google.com pada hari ini?



Walaupun carian enjin Google.com kelihatan seperti kosong dan hanya mempunyai sebuah nama dan sebuah kotak untuk mengisi kata kunci tapi disebaliknya, jenama tersebut telah bernilai sekitar $102,650,332,250 mengikut tarikh artikel ini di buat.


Bagaimana dengan jenama web domain yang lain kita tahu seperti Youtube.com , Blogger.com dan lain-lain yang telah dimiliki oleh syarikat gergasi Google.Inc.



Bosanlah asik prefer web domain yang besar-besar, cuba periksa web domain tempatan manalah tahu sama nilai dengan Google


Baiklah untuk tugasan periksa domain tempatan yang anda kenali pula, anda boleh cuba periksa dengan salah satu pautan iaitu worthofweb.com. Tapi harus ingat ia hanyalah angaran semasa sahaja dan harga sebenar masih terletak pada pemilik itu sendiri.


Penulis harap dengan perkongsian kali ini maka dapatlah korang fikirkan sesuatu yang lebih kearah ekonomi digital tambahan lagi semasa musim covid19 hampir semua perkara bergantung pada digital termasuklah matawang dan cara pembayaran.


Share this:

 
DMCA.com Protection Status

HakCipta © 2010- Sekejung.com | Dimiliki Oleh Sekejung Network(003413624-V)