Terkini

SOME BY MI AHA BHA PHA 30 DAYS MIRACLE AC SOS KIT

Korang yang ada masalah kulit muka boleh la cuba set SOME BY MI ni. Bagi yang pertama kali dengar brand somebymi, brand ni antara brand yang dikenali juga di KOREA.


Sudah habis beribu duit buat treatment tapi skin masih belum pulih. Jerawat saya kering selepas 2 atau 3 hari naik lepas pakai set miracle biasanya sebelum ni ambil masa lama nak kering.



Saya sudah cuba yang TRIAL AHA BHA PHA 30 DAYS MIRACLE AC SOS KIT selama satu minggu ini. Terdapat dalam itu ialah Miracle acne foam (50ml), miracle toner (30ml), miracle serum (10ml) dan miracle cream (20 gram). Manfaat utama yang boleh menghilangkan jerawat atau merawat jerawat (fungsi utama), mengecilkan pori, merawat masalah pigmentasi, melembabkan kulit, menghaluskan kulit wajah, menyekatakan ton kulit wajah atau mencerahkan kulit, merawat masalah blackhead atau whitehead dan merawat tiny bump.



Miracle acne foam (50ml) - membersihkan kotoran kulit di dalam pori-pori dan menghilangkan sebum yang berlebihan dan terbukti memiliki fungsi meringankan kulit yang berjerawat.


Miracle toner (30ml) - menenangkan kulit yang beriritasi dengan menanggalkan sel kulit mati.


Miracle serum (10ml) - menenangkan kulit yang teriritasi dan bermasalah.


Miracle cream (20gram) - melembabkan kulit dan memperkuatkan kulit dan melindungi kulit dengan rawatan 4 cica dari agresor eksternal.


Cara Penggunaan : Gunakan mengikut urutan


Foam - Toner - Serum - Cream - (sunscreen atau sunblock jangan lupa pakai ye)

Share this:

 
DMCA.com Protection Status

HakCipta © 2010- Sekejung.com | Dimiliki Oleh Sekejung Network(003413624-V)