Terkini

Makan Malam Keluarga Bersama Set Spicy Korean Burger McDonald's

Spicy Korean Burger McDonald's (Burger Korea Pedas)

Adakah anda bersedia untuk beberapa drama pedas? Dapatkan rasa Korea dengan Burger Korea Pedas McDonald's®. panas dan lazat, setiap gigitan tidak dapat dilupakan. Lengkap dengan Criss Cut Chips dan air minuman Frozen Fanta untuk kepuasan muktamad.

Dapatkan hari ini di McDonald's® Malaysia!

https://www.mcdonalds.com.my/promotion/article/spicy-korean-burger

Hari ni isteri tidak mempunyai buah fikiran untuk memasak di dapur, jadi aku pun offer laaa makan diluar dengan kena pula sedang musim iklan burger pedas korea dari McDonald's .

Jadi tanpa berlengah lagi lepas solat maghrib kami pun bergegas bersiap dan keluar menuju ke McDonald's berhampiran untuk menikmati sajian baharu yang telah dipaparkan dalam kaca TV.


Spicy Korean Burger Mcd.
Dengan pembelian satu hidangan set burger spicy korean yang dilapik bersama roti hitam dikenakan dengan sos kepedasan juga menggunakan daging seperti dari burger bigmac, ia memang mempunyai rasa yang menakjubkan.

Dalam set hidangan juga mempunyai kentang yang tidak tahu namanya dan minuman pula diberi nama Frozen Fanta berwarna ungu size besar (L) berharga RM17.59 tidak termasuk %gst.


Set Hidangan (Sekejung)


Meksu ( Sekejung )

Lain tidak bukan set hidangan haruslah berlainan supaya dapat merasai pelbagai perasa iaitu dengan pembelian set Spicy Chicken McDelux ayam mempunyai rasa kepedasan perghhh nyaman ehhhh..

Share this:

 
DMCA.com Protection Status

HakCipta © 2010- Sekejung.com | Dimiliki Oleh Sekejung Network(003413624-V)