Terkini

Susu Kambing Organik Keluaran Lazz Sesuai Untuk Semua Peringkat Umur

Keistimewaan Susu Kambing 

Susu kambing kaya dengan protein, enzim dan vitamin A. Mengandungi faktor anti-antritis (inflamasi sendi). Diperakui oleh pakar-pakar kesihatan bahawa susu kambing boleh mengubati demam kuning, penyakit kulit, gastrik, lelah (asma), insomnia dan ulser. Ia juga mengandungi antibodi untuk merawat penyakit gastrik, memulih tenaga batin, sakit jantung peringkat awal serta membantu dalam pembentukan tulang dan gigi serta berbagai lagi penyakit

Purata pengurangan sebanyak 37% dalam semua jenis kanser. Penting untuk kesuburan lelaki – diperlukan untuk biosentisis testoron & pertumbuhan sperma normal. Penting dalam pengeluaran sejenis hormon otak ‘neurotransmitter’- tahap selenium yang rendah dikaitkan dengan risiko ‘dementia’ & penyakit mental. Penting untuk sistem imum dengan menghasilkan sejenis hormon ‘interleukin-2 (IL2) receptors’ keatas permukaan T-cells.

Lazz Susu Kambing Choco

Oleh sebab itu kita semua pun tahu bahawa minuman susu yang paling digemari oleh Nabi Muhammad SAW ialah susu kambing. Susu kambing adalah makanan semulajadi berkhasiat yang diperlukan untuk kesihatan badan seharian. Ianya sesuai untuk semua lapisan umur.

Lazz susu kambing adalah salah satu produk keluaran bumiputra Lazz Ain Marketing Sdn Bhd yang berpusat di senawang negeri sembilan. produk ini adalah jenis tepung dan sesuai diminum dalam keadaan panas mahupun sejuk. Saya juga telah perolehi salah satu produk perisa Lazz Choco untuk dijadikan minuman harian bersama keluarga, Lazz choco seberat 500gram boleh didapati melalui lazada atau pun agent lazz berharga sekitar RM45.90 tidak termasuk kos penghantaran.

Lazz Choco Sejuk
KHASIAT LAZZ CHOCO UNTUK ANAK

#1 Selera Makan
Jangan terkejut ya jika anda lihat si manja makin berselera makan lepas cuba LAZZ Choco..Ini kerana Lazz Choco mengandungi Niacine yang merangsang selera makan si manja.. Malah membantu menaikkan berat bagi yang menghadapi masalah berat badan sebelum ini.

#2 Kulit
Ramai yang suka kalau kulit si manja menjadi gebu dan halus. Hakikatnya susu kambing diperkaya Vitamin C untuk mencantikkan kulit dan bantu luka cepat kering & segera sembuh.

#3 Susu Tak Manis
Sesetengah susu biasa diletakkan pewangi supaya si manja suka bau dan suka minum. Juga terdapat gula tambahan - sirap jagung, sirap glukosa, pepejal glukosa, etc. Gula ini menyebabkan addicted dan bole menyebabkan karat gigi berlaku. Namun begitu susu lazz tidak diletakkan sebarang bahan sintetik & tidak berbau manis.

#4 Enak
Mempunyai rasa yang enak, sesuai untuk si Manja yang menghadapi Masalah terlalu memilih susu dan suka reject susu.

Pakej Jimat Untuk Pelangan


Boleh terus buat tempahan online malalui http://lazzdelivery.com/ . Jom cuba Lazz Choco dan pastikan kotak anda mempunyai Hologram supaya dapat digunakan untuk menebus hadiah misteri dari syarikat.

Facebook:-

Web:-


Share this:

 
DMCA.com Protection Status

HakCipta © 2010- Sekejung.com | Dimiliki Oleh Sekejung Network(003413624-V)