Terkini

Pelakon Power Rangers 'Pua Magasiva' Ditemui Mati di New Zealand Pada Usia 38 Tahun

Pua Magasiva, yang telah membintangi beberapa siri televisyen Power Rangers serta Soap Opera Shortland Street, telah meninggal dunia berusia 38 tahun.



New Zealand, polis dipanggil ke rumah di Wellington, awal pagi Sabtu, di mana mereka mendapati pelakon itu tidak menyedarkan diri.


urucakap polis memberitahu media tempatan bahawa mereka mendapati "tidak ada keadaan yang mencurigakan pada kematiannya," dan akan merujuk kes itu kepada penyakit jantung koronari dimana boleh menyebabkan kematian mengejut.



Magasiva dan Sadler berkahwin pada April lalu, hampir 10 bulan selepas pertemuan pada bulan Oktober 2016, menurut Flava, sebuah stesen radio New Zealand di mana Magasiva telah menjadi tetamu jemputan di sebelah pagi sebelum kematiannya.


<,p>Magasiva, yang dilahirkan di Samoa tetapi dibesarkan di New Zealand, memainkan watak sebagai Ranger Merah pada drama bersiri Power Storm Ninja Storm tahun 2003 serta Power Rangers Dino Thunder tahun 2004.


Dia juga pernah memainkan peranan dalam drama lama Shortland Street dari 2003-06, dia membintangi siri ini sebagai jururawat Vinnie Kruse-Miller dan kemudian kembali untuk memainkan peranan yang sama dari 2011-2018.


Berikutan berita kematian Magasiva, ramai rakan-rakan pelakon dan bekas bintang-bintang teringat dia dalam penghargaan yang tulus.


Penulis dulunya semasa kanak-kanak riang juga suka menonton Power Rangers di layar tv sehingga merasakan jalan cerita mereka adalah sama setiap siri oleh kerana itu membuat keputusan untuk tidak lagi menonton Power Rangers ciptaan barat kerana selalu di tayangkan waktu senja dimana umat Islam sedang sibuk mempersiapkan diri untuk solat Maghrib.


Posting ini ditulis hanyalah sekadar menyampaikan maklumat dari luar negara kepada pembaca tempatan yang meminati siri Power Rangers.


Share this:

 
DMCA.com Protection Status

HakCipta © 2010- Sekejung.com | Dimiliki Oleh Sekejung Network(003413624-V)