Terkini

Jam Tangan G-Shock Edisi Terhad - MTGB1000VL4A

Casio telah berusaha sedaya upaya untuk menjadikannya kelihatan unik. MTG-B1000VL mempunyai ton warna diilhamkan dari petir dan gunung berapi.



Setelah melihat intro dari youtube ternyata paparan kali ini mempunyai pelbagai warna antara merah, ungu, biru, dan oren berapi senang cerita memang ohsem!..


Casio telah memperkenalkan teknologi Bluetooth pada koleksi MT-Gnya tahun lalu, dan B1000VL baru juga mampu menghubungkan ke telefon pintar. Ini bukan jam tangan pintar, melainkan jam tangan yang disambungkan, dengan aplikasi G-Shock Connected berfungsi sebagai cara mudah untuk menetapkan waktu dunia dan berinteraksi dengan ciri lain seperti pencari telefon dan penggera.




Kepada sesiapa yang berminat anda boleh terus ke laman G Shock untuk melakukan tempahan awal sebelum terlambat kerana ramai yang suka terhadap produk keluaran limited.


Siri MT-G dibuat menggunakan monocoque G-Shock Carbon Core Guard , memberikan kekuatan paling tertinggi. Ia juga mampu menahan gegaran seperti bersukan, graviti sentrifugal dan getaran, serta tahan air hingga 200 meter dalam. Ditutup dengan kristal nilam untuk perlindungan calar juga. Baterinya berkuasa solar dan tidak perlu mengecas jam tangan kecuali anda seharian di dalam rumah.



malaysia online casino

Share this:

 
DMCA.com Protection Status

HakCipta © 2010- Sekejung.com | Dimiliki Oleh Sekejung Network(003413624-V)