Terkini

TIDAL Holiday Offer! 4 Bulan Hanya RM4 Sahaja - HI-FI/Premium

Penstriman muzik TIDAL menawarkan Holiday Offer RM4 sahaja untuk 4 bulan. Untung kaw-kaw kepada pencinta muzik seluruh dunia.



Tapi offer ini hanya sah kepada akaun baru manakala akaun sedia ada sila guna inisiatif seperti alamat emel baru atau lain-lain kaedah.


Menurut ulasan youtuber di seluruh dunia mengenai penstriman muzik TIDAL ini dilengkapi dengan tahap bunyi kualiti tinggi kalau nak kira video lebih kurang kualiti gambar 1080p gitu. Cuma yang muzik ni tak tahu nak cakap tahap mana apa pun setelah penulis cuba ternyata memang padu.




Sound system dia sedap didengari bila menggunakan headphone/ earphone yang menyokong bass, tidak ketinggalan dengan perkakasan sound system yang korang ada tu dan TIDAL juga klaim bahawa mereka mempunyai lebih 70 juta senarai muzik serta 250 ribu muzik video haaa! betapa besarnya ruang simpanan koleksi mereka.


Tawaran holiday ini tidak tahu sampai bila tapi jika korang pencinta muzik dan malas nak download masuk memory card atau pun malas nak search gudang Youtube music. Yeah TIDAL pilihan inisiatif tambahan lagi ia sedang murah berbanding yang sudah ada dipasaran nak sebut setiap jenama penstriman muzik risau lari tajuk.


Malas nak cerita panjang korang klik je pautan ini TIDAL HOLIDAY OFFER! dan lengkapkan segala butiran yang diminta mengikut kesesuaian masing-masing, 4 bulan tu siapa je nak bagi walaupun ada banyak alternatif percuma namun apa salahnya mencuba pengalaman baru sementara ia murah betul tak.


TIDAL HOLIDAY OFFER! RM4 FOR 4 Month


Share this:

 
DMCA.com Protection Status

HakCipta © 2010- Sekejung.com | Dimiliki Oleh Sekejung Network(003413624-V)