Terkini

Seperti Berada Di Pawagam Dengan Mini Portable Projector Wanbo T2

Seperti yang kita tahu pada musim pandemik ini ramai pengemar pawagam terpaksa berada dirumah tapi dengan Mini Projector dinding rumah pun boleh jadi pawagam.



Di pasaran terdapat bermacam jenama projector sampai penulis pun tidak tahu nak ujicuba yang mana. Maka penulis pilih Wanbo T2 kerana dalam lingkungan bajet dan setelah menunggu hampir setengah bulan lebih kerana beli dari reseller china.


Mini portable ini mempunyai dua variasi iaitu T2 Free(LCD) dan T2 Max(Android). Harga pula dari sekitar RM400 untuk T2 Free sehingga RM700 untuk T2 Max(Android)



Korang boleh buat survey menerusi Shopee atau mana-mana web China seperti Alibaba. Ada pengguna memilih T2 free dan sambungkan ke android box atau laptop untuk menonton filem dan buat kerja.


Mengenai speaker pula pada telinga penulis cukup memadai tapi kalau korang ada tambahan speaker yang ada bass hmmm sudah semestinya lagi mantap.


Wanbo disarankan pasang ditempat yang gelap namun ada beberapa jenama mempunyai tahap cahaya yang baik walaupun dipasang ketika terang. Pada penulis semuanya dalam keadaan baik setakat layan filem 1-3jam memang tiada masalah sebab model ini dilengkapi dengan kipas.


Share this:

 
DMCA.com Protection Status

HakCipta © 2010- Sekejung.com | Dimiliki Oleh Sekejung Network(003413624-V)