Terkini

Beberapa Sebab Akaun Google Ads Dibekukan Adalah

Pejuang affiliate cakap Google ads ini mudah tapi setelah penulis cuba ia tidaklah semudah yang disangkakan kerana terlalu banyak pantang larang perlu kita patuh.



Google mengutamakan kandungan iklan digital yang sihat dan boleh dipercayai serta berfungsi untuk pengguna. Dasar polisi juga sentiasa di tambah baik oleh Google bagi memastikan pengalaman yang selamat untuk pengguna oleh sebab ini bukan akaun anda seorang sahaja yang berjaya mereka bekukan.


Akaun yang dibekukan masih boleh membuat permohonan dengan beri sedikit penjelasan apa pun bergantung keputusan oleh pihak Google harap korang bertabahlah.


Kandungan Yang Dilarang

Barangan tiruan yang mempunyai tanda dangangan atau logo yang sama atau seakan sama. Mesti ada yang cakap kawan buat perkara sama juga tengok tiada masalah pun, bila kena akaun kita tetiba dapat amaran langgar etika.


Ramai je yang buat web affiliate menggunakan isi kandungan sama cuma ada rezeki atau tidak sahaja untuk melepasi dari pengesanan robot Google. Kefahaman penulis, Google ads juga melarang perbuatan menghantar pengguna ke tempat lain bermaksud 'Menyalahgunakan rangkaian iklan'.


Akhir sekali nasihat penulis jika iklan anda sedang bergerak dengan sempurna maka eloklah jangan diusik atau ubah isi kandungan website mahupun tetapan Google ads.


Maklumat lanjut tentang pantang larang Google ads boleh rujuk di Google Ads Policy.


Share this:

 
DMCA.com Protection Status

HakCipta © 2010- Sekejung.com | Dimiliki Oleh Sekejung Network(003413624-V)