Terkini

Drama Korea Terkini Yang Mesti Layan "Now, We Are Breaking Up"

Korang yang minat drama korea ini mesti layan drama ini kan, pelakon Song Hye Kyo yang terkenal yang cantik jelita setiap kali dia berlakon saya wajib tengok drama dia. Tidak lupa juga pelakon hero yang kacak tinggi lampai iaitu Jang Ki Young, korang boleh langgan viu untuk menonton drama ini.



Sebanyak 16 episod yang akan ditayangkan setiap minggu setiap jumaat dan sabtu. Dibawah ini saya cerita sinopsis drama ini.



Sinopsis

"Now, We Are Breaking Up" menceritakan kisah cinta emosional dan kisah putus cinta. Kisah cinta antara dua orang dari latar belakang yang berbeda namun dipertemukan dalam waktu yang terlalu tepat. Ha Young-eun, pengurus pasukan reka bentuk di label fesyen bergaya dan pintar yang realistik. Yoon Jae-guk, seorang jurugambar bebas yang kaya dan popular yang juga mempunyai kepintaran dan rupa.

Hwang Chi-sook adalah pengarah pasukan reka bentuk label fesyen yang menghadiri sekolah menengah bersama Ha Young-eun dan Seok Do-Hoon ialah Ketua Pegawai Eksekutif sebuah syarikat PR yang mahir.

Ha Yeong Eun ialah pengurus pasukan reka bentuk di sebuah syarikat fesyen terkenal yang bergaya dan pintar bernama The One. Dia sentiasa menumpukan masa dan tenaganya hanya untuk bekerja. Tetapi sebenarnya dia seorang yang tidak dingin dan cuba meletakkan sesuatu di tempatnya. Dia tidak pernah berjaya dalam kehidupan cintanya.

Sehingga itu dia bertemu Yoon Jae Gook, seorang jurugambar bebas yang kaya dan popular yang juga mempunyai otak dan kelihatan baik. Kedua-dua mereka tertarik antara satu sama lain dan memutuskan untuk menjalin hubungan. Namun rupa-rupanya, tarikan yang mereka ada tidak cukup untuk mengekalkan hubungan mereka.


Butiran

Drama: Now, We Are Breaking Up (tajuk harfiah)

Romanisasi yang disemak semula: Jigeum, Heeojineun Joongibmida

Hangul: Sekarang, kami sedang berpisah

Pengarah: Lee Gil-Bok

Penulis: Je-In

Rangkaian: SBS

Episod: 16

Genre: Asmara, Drama, Melodrama

Tarikh Keluaran: 12 November 2021 --

Masa berjalan: Jumaat & Sabtu 22:00-23:10

Bahasa: Korea

Negara: Korea Selatan

Drama ini menggantikan drama sebelum ini "One the Woman.


Pelakon Utama

Song Hye Kyo sebagai Ha Yeong Eun

Jang Ki Young sebagai Yoon Jae Gook

Choi Hee Seo sebagai Hwang Chi Sook

Kim Joo Hun sebagai Seok Do Hoon

Park Hyo Joo sebagai Jeon Mi Sook

Yoon Na Moo sebagai Kwak So Hoo


Selamat menonton


Share this:

 
DMCA.com Protection Status

HakCipta © 2010- Sekejung.com | Dimiliki Oleh Sekejung Network(003413624-V)