Terkini

Samsung Bakal Melancarkan Galaxy S22 Pada 8 Februari

Pelan pelancaran Samsung dalam tempoh dua tahun yang lalu adalah luar biasa, tetapi nampaknya perdana syarikat seterusnya mungkin kembali normal. Menurut khabar angin baru, tarikh pelancaran Galaxy S22 mungkin pada 8 Februari.



Saluran media Korea DDaily.co.kr melaporkan bahawa Samsung merancang acara pelancaran untuk siri Galaxy S22nya pada 8 Februari. Outlet itu mendakwa bahawa Samsung telah "mengesahkan" tarikh dengan "Galaxy Unpacked 2022" yang akan diadakan secara maya dalam talian.


Jemputan akan dihantar lewat bulan ini, tetapi tidak jelas sama ada akan ada komponen secara peribadi untuk pelancaran, tetapi MWC 2022 boleh membuka pintu kepada tayangan secara peribadi lewat bulan ini.



Sehingga hari ini, MWC 2022 masih akan diadakan secara peribadi di Barcelona dari 28 Februari hingga 3 Mac. Nampaknya, pra-pesanan untuk Galaxy S22, S22 + dan S22 Ultra akan bermula pada 9 Februari, dengan jualan bermula 24 Februari.


Itu kira-kira sebulan selepas siri Galaxy S21 memulakan kerjaya - siri itu tiba pada 29 Januari untuk jualan umum. Siri Galaxy Tab S8 dijangka tiba bersama Galaxy S22, dengan tiga varian termasuk Galaxy Tab S8 Ultra yang besar.


SUMBER

Share this:

 
DMCA.com Protection Status

HakCipta © 2010- Sekejung.com | Dimiliki Oleh Sekejung Network(003413624-V)