Terkini

Digi Next Unlimited 40 Mengatasi Segalanya? FUP 300GB

Sedang mencari pelan prepaid yang super power di Malaysia? Tahukah anda Digi hadir dengan unlimited pelan iaitu next 40.



Mereka juga mendakwa pelan itu mempunyai unlimited data internet fare usage policy(FUP) 999GB sebulan dan mempunyai unlimited panggilan seluruh rangkaian (FUP) tidak dapat disahkan juga 10GB Hotspot.


Perbandingan jenama lain telah dilakukan namun penulis anggap pelan prepaid Digi paling hangat kerana (FUP) 999GB dengan kelajuan 6Mbps rasanya sudah mencukupi untuk melakukan aktiviti streaming dan muat turun tanpa batasan.



Walaupun penulis kata ini adalah pelan paling hangat setakat ni tapi ia tetap bergantung pada kawasan tempat tinggal kita. Saya ujicuba pelan internet telco memang berdasarkan liputan yang ada sahaja jika tiada tu memang malas nak layan.


Cara nak tahu kawasan korang kuat telco apa adalah dengan melihat statistik dari aplikasi Opensignal walaupun ketepatan hanya beberapa peratus tapi ia cukup membantu untuk kita buat pilihan.


Digi Next Unlimited 40 ini pada mulanya belum official di laman sesawang mereka kerana ia hanya akan ditawarkan secara dalaman iaitu boleh didapati dari aplikasi Digi addons pengguna tapi jangan terkejut kalau baru beli sim Digi Next tapi tak nampak pilihan kerana ia memerlukan masa kurang lebih 7 hari dari hari pendaftaran berdasarkan pengalaman penulis.


Tapi sekarang korang tidak perlu tunggu lagi kerana pelan ini telah pun dilancarkan secara official pautan url di bawah.


Sumber: www.digi.com.my/promotion/next-unlimited-40



Share this:

 
DMCA.com Protection Status

HakCipta © 2010- Sekejung.com | Dimiliki Oleh Sekejung Network(003413624-V)