Terkini

Rahsia Untuk Mendapatkan 10% Diskaun di KFC Malaysia

Tahukah anda wajibnya melihat atau membaca keseluruhan setiap resit pembelian yang kita ada tidak kira dari pasaraya mahupun restoran indoor.



Teknik ini mungkin sudah lama tapi kami sendiri baru perasan dimana tempoh hari ada berkunjung di cawangan KFC terdekat dengan melakukan pembelian kentang putar untuk anak kecil. Selalunya resit pembelian kami komot dan campak ke dalam tong sampah tapi kali ini terasa rajin pula dari atas sampai ke bawah baca tulisan yang berasa di resit tersebut.


Jika korang nak tahu dibawah setiap resit KFC tu ada tertulisnya cara untuk mendapatkan diskaun 10% dengan setiap pembelian dinner plate yang akan datang. Dengan syarat kita perlu menjawab beberapa survey dari laman sesawang inikfc.com.my/feedback.



Korang jawab je setiap pertanyaan survey itu tapi sebelum tu sila pastikan yang anda memiliki resit pembelian KFC dahulu, jika tiada sila dapatkan dari mana-mana pelangan KFC yang ada. Buat muka tak malu je minta resit mereka sebab resit tu akan dibuang jua nanti bagi yang tidak tahu untuk redeem diskaun ini.



Pada kami 10% pun sungguh bermakna walaupun hanya dapat potongan beberapa peratus sahaja namun penjimatan harus diutamakan kecuali jika anda dari golongan berpendapatan tinggi jadi apa laa sangat dengan potongan 10%.


Share this:

 
DMCA.com Protection Status

HakCipta © 2010- Sekejung.com | Dimiliki Oleh Sekejung Network(003413624-V)