Terkini

Pelan Digi 365 Apa Yang Perlu Kita Tahu?

Tawaran ini jika kita lihat secara rawak memang kelihatan sangat menarik kerana telefon kita diberi perlindungan jika berlaku sebarang kerosakkan kecuali rompak dan kecurian.



Setelah cuba buat siasatan bagaimana tawaran ini berfungsi rupanya ia bukanlah semudah yang kita fikirkan dimana korang perlu ada bayaran pendahuluan jika tidak layak.


Apakah ciri-ciri kelayakkan adalah kita perlu menjadi pelangan yang menggunakan bil pascabayar lebih dari RM80 sebulan sekurangnya 3 bulan dan ini juga perlu jika korang dari telco lain dan ingin port in ke Digi semata-mata untuk tawaran ini.



Seterusnya untuk memohon pelan ini kita perlu ambil salah satu tawaran iaitu jika kita memilih bulanan telefon yang murah maka bil pascabayar kita akan menjadi yang paling tinggi begitu juga jika sebaliknya.


Manakala jika kita tidak layak dengan mana-mana pilihan, haruslah menyediakan duit pendahuluan untuk 3 bulan wohooo! dan masuk ke 4 bulan diorang akan potong sedikit demi sedikit dari duit pendahuluan.


Akhir sekali jika semua sudah berjalan lancar maka korang bolehlah bergaya dengan telefon baru yang hutang selama 24 bulan bersamaan 2 tahun serta memiliki skim perlindungan kerosakkan 365 dan paling penting selepas tarikh matang korang juga layak membuat naik taraf kepada peranti baru jika bayaran bulanan cantik.


Jika ada terdapat mana-mana kesilapan di posting ini sila tinggalkan maklum balas pada ruang komen dibawah untuk sebarang pembetulan.


https://www.digi.com.my/phonefreedom365


Share this:

 
DMCA.com Protection Status

HakCipta © 2010- Sekejung.com | Dimiliki Oleh Sekejung Network(003413624-V)