Terkini

Mencari 'SunBlock' Yang Sesuai Dengan Kulit - Biore UV

Setelah lama memikirkan sunblock apa yang sesuai untuk kulit muka saya yang jenis combination kulit berminyak dan kering.


biore UV

Selepas puas mencari sumber di Internet saya tertarik pada satu jenama ni iaitu sunblock jenama Biore UV Aqua Rich Water Essence Cool SPF50+ 50G. Dengarnya produk ni baru lagi di pasaran jadi saya teruja la nak mencuba terus ajak suami pergi cari di Watson yang berdekatan rumah.


Dengan harga mampu milik ketika saya membeli ada promosi lupa harga berapa tak sampai RM30 . Setelah percubaan pertama pakai di kulit muka wahhh terasa best sangat sangat. Pastinya tidak melekit, cepat meresap dan tidak berminyak memang sesuai untuk jenis kulit muka macam saya ini.



Saya kongsi serba sedikit perincian tentang produk ini.

1. Kesegaran yang menyegarkan dengan liputan uv yang lengkap.

2. Menyegarkan dengan formula ringan yang luar biasa yang memberikan perlindungan UV tinggi dengan menahan sensasi penyejukan setiap hari

3. Kesan penyejukan yang menyegarkan

4. Pati penghidratan berair

5. SPF 50+ PA+++

Tekstur menghidrat berair dengan sensasi sejuk yang menyegarkan untuk kegunaan harian seperti

- Berulang alik ke tempat kerja atau kelas

- Pendedahan persekitaran kerja yang tinggi

- Melintas antara tempat dengan berjalan kaki

- Sesuai untuk panas, iklim tropika lembap

Pertahanan UV tahap Mikro Teknologi pertama di dunia (World’s First* Technology mirco Level UV Defense)

*Pati penghidratan berair dengan asid hyaluronik dan ekstrak royal jelly

*Sesuai sebagai alas solek yang boleh disatukan dengan kulit dengan baik untuk kemasan asas yang halus

*Digunakan sendiri untuk mencapai penampilan berseri semula jadi yang mudah

*Untuk semua jenis kulit (penggunaan muka dan badan)

*Penyerapan cepat

Panduan

Sapukan ke bahagian muka, leher & badan dengan sekata. Untuk hasil yang terbaik, pakai selepas peluh berlebihan, berenang atau tuala pengeringan. bersihkan dengan sabun, pencuci muka atau cuci pancuran.


Kandungan

Water, Alcohol, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Ethylhexyl Triazone, Isopropyl Palmitate, Lauryl Methacrylate/Sodium Methacrylate Crosspolymer, Diethylamino Hydroxybenzoyl Hexyl Benzoate, Hydrogenated Polyisobutene, Bis-Ethylhexyloxyphenol Methoxyphenyl Triazine, Dextrin Palmitate, Butylene Glycol, Xylitol, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Dimethicone, C12-15 Alkyl Benzoate, Glycerin, Propanediol, Glyceryl Stearate, Menthyl Lactate, Glyceryl Behenate, Vinyl Dimethicone/ Methicone Silsesquioxane Crosspolymer, Potassium Hydroxide, Cetyl Alcohol, Agar, Menthol, Sorbitan Distearate, Isoceteth-20, Polyvinyl Alcohol, Dimethicone/Vinyl Dimethicone Crosspolymer, Stearic Glutamic Acid, Arginine, Disodium EDTA, Fragrance, BHT, Sodium Hydroxide, Tocopherol, Royal Jelly Extract, Sodium Hyaluronate, Phenoxyethanol, Methylparaben


Share this:

 
DMCA.com Protection Status

HakCipta © 2010- Sekejung.com | Dimiliki Oleh Sekejung Network(003413624-V)