Terkini

Pengalaman Menggunakan 'Nacific Triple Cica Natural Mucin Kit'

Set mini Nacific Triple Cica Natural Mucin Kit adalah produk untuk kulit yang bermasalah maka penulis turut ingin mencuba untuk tahu tahap keberkesanan.



Kejutan dan penemuan yang paling penting adalah keladi liar yang sangat berkesan dalam merawat kemerahan dan keradangan, serta mengurangkan kegatalan pada kulit. Pada masa yang sama, keladi mempunyai sifat pelembab dan meningkatkan keanjalan kulit.


Triple Cica Complex adalah tiga komponen yang diekstrak dari Asiatic Centella, yang terkenal dengan sifat penguat anti-inflamasi. Saya sudah cuba produk ini selama dua bulan, jerawat pom sudah berkurang tinggal parut-parut saja. Disebabkan kulit saya sensitif dan berjerawat kena memilih produk yang sesuai dengan jenis kulit saya ni.



Memang terkejut dengan pencuci produk ini. Selepas mencuci, kulit terasa licin dan bersih, tidak terasa kering kulit terasa bersih sangat.


Langkah yang kedua ialah toner, ia mempunyai tekstur yang sedikit tebal, cepat diserap ke dalam kulit, tanpa melekit dan berminyak. Saya sapu toner pakai kapas bagi kotoran di kulit bersih, sapu manja-manja saja.


Langkah seterusnya ialah serum, serum adalah produk yang paling pekat, teksturnya tebal dan mudah diaplikasikan ke wajah tanpa jatuh ke lantai.


Walaupun selepas penggunaan pertama , saya merasa kurangnya keradangan dan kulit berminyak. Tidak dinafikan bahawa setelah satu set penggunaan kulit akan berubah menjadi sihat dan berseri. Malah saya telah membeli set ini kali kedua.


Nacific Triple Cica Natural Mucin Toner dan Serum Jugak terdapat dalam saiz besar iaitu Toner 100ml dan Serum 30ml. Untuk Pencuci belum ada yang saiz besar.


Share this:

 
DMCA.com Protection Status

HakCipta © 2010- Sekejung.com | Dimiliki Oleh Sekejung Network(003413624-V)